روحانی و ظریف و ماژیک

روحانی و ظریف و ماژیک

 

الان روحاني و ظريف نشستن يه نقشه گذاشتن جلوشون ،

تلفن زنگ مي‌زنه ظريف با ماژيک يه ضربدر رو نقشه مي‌کشه

مي‌گه : اينم روابطشو قطع کرد .



نظرات شما عزیزان:

ســــــــــــاینا
ساعت18:52---14 بهمن 1394
آره...همش آسیبه...
پاسخ: اوهوم -_-


ســــــــــــاینا
ساعت18:02---14 بهمن 1394
من همه ی معشوقام خیالی بودن یادش بخیر!!!و هستن هنوز!!
پاسخ: همین عشقای خیالی خوبن عشق واقعی فقط ضرره ... والله :/


ســــــــــــاینا
ساعت17:17---14 بهمن 1394
اونجور که خاطرات من نشون میدن تو از من خیلی مجنون تر بودی!
پاسخ: خودت بگو کسی که یه زمان تتلو عشقش بوده مجنون تره یا من ؟ :)))


ســــــــــــاینا
ساعت13:50---14 بهمن 1394
به هیچ عنوان گردن نمیگیرم!!
پاسخ: آش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته :)))


ســــــــــــاینا
ساعت22:03---13 بهمن 1394
تو مجنون بودی الکی گردن من ننداز!!!
پاسخ: تو تشدیدش کردی :D :)))))


ســــــــــــاینا
ساعت17:02---13 بهمن 1394
چطوری؟

پاسخ: عالی عالی داشتم با داداشم میرقصیدم :D جنون تو به منم سرایت کرده انگاری :))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 دی 1394برچسب:, ] [ 17:46 ] [ єяƒαη ]
[ ]